maandag 5 december 2011

DT-CALL DT-CALL Echt de moeite waard! Kom kijken!!!!


DT-CALL bij de creatieve zebra tot 31 december, zie de blog voorwaarde
 http://decreatievezebra.blogspot.com/p/dt-call.html   Ik vindt het de moeite waard dus breng het graag onder de aandacht, altans krijg ik wel meer concurentie, MMMMMMMMMMMMM!!!
Dit is mijn inzending aan de hand van de sketch, heb alleen het ronde in het midden ingeruilt voor vierkant, hopelijk wordt het ceacepteerd! De tekst zegt het al dus de vierkanten vakjes zijn van verschilende design-papier en is met de hand in elkaar genaaid.

Groetjes, Danielle     

5 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND Danielle, het lijkt wel een chique patchwork-quilt, wat een werk helemaal met de hand!! Ik zal je geen concurrentie aandoen en wens je heel graag veel succes!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Veel succes met de DT-call! Van mij mag je winnen ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart!!

    veel succes.

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi de verschillende vakjes en stiksels, veel succes,
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen